Количка

Обадете ни се на 02 402 68 68

Безплатна доставка на всички поръчки над 100 лева!

15 здравословни навика, които всяка жена трябва да прилага

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp
Навици Жени Здравитал

Добре дошли!

Екипът на Здравитал Ви пожелава приятно четене. Разглеждайте ежедневно нови здравни публикации.

Ние сме съвкупност от навиците си. Това, което правим всеки ден е отражение на живота, който живеем. За съжаление, повечето от нас забравят това. Ще дойде период, в който ще усетите нуждата, от това да въведете ред във вашия живот и затова е важно да се започне първо от навиците, които изграждаме. Останалото се нарежда по естествен начин.
В този ред на мисли, изготвихме списък с най-добрите навици, които да развиете. Някои от тях са толкова лесни за усвояване и не изискват много от времето Ви, за да ги приложите. Нека видим кои са те.

1.Закусвайте

Навика да закусваме

Тъй като водим забързан живот, пропускането на закуската е често срещана практика сред жените. Когато пропускате закуска, лишавате тялото си от енергията, която му е необходима, за да започне деня. Когато организмът ни получи необходимото му количество храна сутрин, той се снабдява с енергиен запас и заработва правилно. По този начин ние стимулираме нашия метаболизъм, като го снабдяваме с пълноценна и хранителна закуска. Пропускайки ранното хапване, може да се почувствате замаяни, отпаднали или сънливи. Уверете се, че сте включили разнообразие от храни като: зърнени храни, пресни плодове и зеленчуци.

2.Дишайте дълбоко

Навика да дишаме дълбоко

Древната мъдрост сочи, че дишането е мостът между ума и тялото. В моментите, когато се чувствате стресирани или разочаровани, не забравяйте да си поемете дълбоко въздух. Не трябва обаче да дишате дълбоко само в такива случаи. Дълбокото дишане е нужен навик, който да прилагате всеки ден. Той Ви дава повече контрол и по-добро спокойствие, за да се заемете със задачите си за деня.

3.Яжте повече зеленчуци

Навика да хапваме повече зеленчуци

Навика да хапваме повече зеленчуци Ви осигурява хранителни вещества, които “бързата храна”, която често се случва да консумираме, обикновено не съдържа. Зеленчуците са лесни за консумация и приготвяне. Ако нямате време да разнообразявате и да приготвяте всички здравословни ястия вкъщи, просто ги включете в тези, които приготвяте. Това ще Ви снабди с повече свежест във вашето меню.

4.Медитирайте в продължение на 10 минути

Навика да медитираме

Трудно е да се съсредоточим, когато сме затрупани с информация от всички посоки. Електронните устройства, които винаги носим със себе си, доста често са виновни за това. Отделяйте време за себе си, изолирани от технологиите около Вас, за да изчистите ума си от ненужната информация. Не е нужно да отделяте часове за това. Понякога са достатъчни само 10 мин на ден, за да изградите навик, който в бъдеще ще Ви помогне да спрете за момент и да отделите нужното време за Вас.

5.Погрижете се за себе си

Навика да се грижим за себе си

Управлението на кариерата и взаимоотношенията, редом с останалите задължения, които имате в ежедневието си, може да се окаже малко непосилна и трудна задача. В същото време пренебрегването на личното Ви здраве и благополучие ще Ви струва много в дългосрочен план. Отделянето на известно време за изграждането на навик да почивате, за да направите това, от което се нуждаят тялото и умът ви е ключово. То ще Ви помогне да останете на правилния път и станете дори по-фокусирани. Да изберете себе си е призив, който трябва да правите всеки ден.

6.Бъдете хора на реда

Навика да въведем ред

Домът Ви до голяма степен отразява начина, по който се чувствате и действате в живота. Това постепенно започва да влияе и на заобикалящата Ви среда и на емоциите Ви. Ето защо трябва да отделите време, за да поддържате обкръжението си чисто и подредено. Всяка седмица отделяйте поне по един час, за да изградите навик да подреждате редовно нещата си и да въведете ред в живота си. Същото се отнася и за работното Ви място.

7.Пийте лимонова вода всеки ден

Навика да пием вода с лимон

Начинът, по който започвате деня си е пряко свързан с това и как ще протече Вашия ден. Навикът да пием лимонова вода с няколко капки мед е една чудесна комбинация, която може да направи чудеса със здравето Ви. Тя прочиства храносмилателната Ви система, повишава имунитета, а също така и подобрява здравето на кожата.

8.Приемете себе си

Навика да приемаме себе си

Не пренебрегвайте силата на този навик. Приемането на себе си е предизвикателство за мнозина в наши дни. Когато медиите ни заливат с образи на добре изглеждащи, успешни личности, ние започваме, много често на подсъзнателно ниво, да се сравняваме с тях. Това поражда чувството на подценяване и пренебрегване на нашите способности и дарби, които имаме вложени в себе си. Приемайки кои сме, ние правим важна стъпка към това да се чувстваме добре, да водим здравословен начин на живот и да развиваме себе си като личности. Постепенно спираме да се влияем от чуждите животи и сменяме фокуса върху нашия живот и какво ние обичаме да правим. Това, разбира се е процес. Дайте си време за изграждането на навик да цените себе си повече и след време ще видите резултатите!

9.Говорете с близките си

Навика да общуваме редовно с близките си

Близките винаги са до нас когато сме в труден период или просто не се чувстваме добре. От Вас зависи да се обърнете към тях и да споделите. Здравословно е да се отдели време за изграждане на навик за прекарване на повече качествено и лично време с най-близките хора до Вас. Това заздравява отношенията ни и ни помага по-лесно да преминем през трудностите в живота ни, когато са споделени.

10.Тренирайте

Навика да тренираме

Навика да тренираме редовно има редица ползи за нашия организъм. Тренировките могат да бъдат най-добрият начин да изхвърлим част от негативно натрупаната енергия в организма ни, да се освежим и да се заредим с енергия през целия ден. Те оказват пряко влияние върху мускулите, сърдечната дейност и обмяната на веществата. Една добра 45-минутна тренировка, с подходящи упражнения за загряване и охлаждане, прави чудеса със здравето Ви. Разнообразието от физически дейности е голямо, остава само да изберете подходящата за Вас активност. Тя може да бъде: колоездене, тенис, разходка в планината, бадминтон и още много други.

11.Набавете си адекватна почивка

Навика да си почиваме

Тялото се нуждае от почивка толкова, колкото и от храна. Както изграждането на навик за трениране е важен, така и навика да си почиваме качествено не трябва да бъде подценяван. Липсата на сън и постоянна работа се отразява лошо на физическото и психическото ни здраве, а в последствие и на външния ни вид. След време това започва да се отразява на нашите взаимоотношения и на представянето на работното ни място. Няма нещо, което би могло да замести активната почивка, от която всеки един човек има нужда, в забързаното ни ежедневие.

12.Давайте любов

Навика да даваме любов

Мантрата на новото време е, че добротата никога не излиза от мода. Да бъдем любезни и добри един към друг, не само укрепява съществуващите ни взаимоотношения, но и ни помага да създаваме добри, съвсем нови приятелства. Освен това не забравяйте, че добротата поражда доброта. Навика да даваме любов и да сме благодарни, дори на малките неща, винаги носи доза спокойствие и пълнота в нашия живот.

13.Не давайте власт на емоциите

Навика да контролираме емоциите си

В забързания живот е лесно, несъзнателно да дадем власт на негативните емоции, които прииждат навсякъде около нас. Емоциите са като малки деца, с които ни е трудно да се справим понякога. Това, което се изисква, е навик, който трябва да развием в себе си. Човек трябва да избере да не се отдава на негативното мислене, а това изисква определено ниво на емоционална дисциплина.

14.Бъдете в съзнание

Навика да сме в съзнание

Един от начините за постигане на емоционална дисциплина е да бъдем в съзнание за настоящия момент. Бъдете наясно с това, което се случва в главата Ви и около Вас. Анализирайте как умът и тялото Ви реагират на различни ситуации. Това помага да се намери решение и яснота как да се изгради стабилен навик, който да внесе спокойствие в ежедневието Ви.

15.Бъдете благодарни

Навика да сме благодарни

Щастливият човек много често е благодарен човек. Връзката между благодарността и щастието трябва да бъде изпитана лично. Създаването на навик за благодарност не е труден. Започнете с изразяване на благодарност за най-ценните неща в живота си и бавно преминете към малките неща, които приемаме за даденост.

Всеки от нас е различен от другите и точно затова всички се грижим за благополучието си по различни начини. Имате ли таен навик, който Ви помага да продължите напред или е променил живота Ви?

[row] [col span__sm=”12″] [title style=”center” text=”ДРУГИ ИНТЕРЕСНИ СТАТИИ ПО ТЕМАТА” icon=”icon-angle-down”] [blog_posts style=”push” columns=”3″ columns__md=”1″ ids=”9962,9161,8618,7002,6914,4061″ badge_style=”circle-inside” image_height=”75%”] [title style=”center” text=”ПРОДУКТИ, КОИТО МОГАТ ДА ВИ ПОМОГНАТ” icon=”icon-angle-down”] [ux_products ids=”9997,10066,10064,10062,10057,10052″] [/col] [/row]

Прочети още!

Харесваш статиите ни? Абонирай се!

Абонирайки се ще получавате известия за нашите последни публикации!

Безплатни доставки

На всички поръчки над 100.00 лева

Връщане спрямо ЗЗП

При проблем ще върнем пратката Ви

Високо качество

Предлагаме само качествени продукти

100% Сигурност на данните

Грижим се за Вашите лични данни