Количка

Обадете ни се на 02 402 68 68

Безплатна доставка на всички поръчки над 100 лева!

Грипове и висока температура – как да ни подминат?

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp

Добре дошли!

Екипът на Здравитал Ви пожелава приятно четене. Разглеждайте ежедневно нови здравни публикации.

Всяка есен се характеризира с две неща : топли сънчеви лъчи, огряващи пожълтелите листа на дърветата, и хремавите носове на хорта около нас. Разбира се, всичко е в кръга на шегата, но ако се замислим, наистина можем да сведем есента до тези две неща – красиви картини и неприятни грипове.

Какво представляват есенните грипове?

Грипът предтавлява заразно заболяване, което всяка година се помещава в есенно-зимния период. Той бива причинен от няколко вируса – А, B и С.

Грипът лесно се познава, тъй като симтоматиката е силно изразена. Това може да бъде втрисане, повишена температура, болки в мускулите, отпадналост и прочие. От момента на заразяване, до първите симтоми, може да изминат до 7 дни.

Мисля, че е излишно да ви споделяме колко неприятно прживяване е да те хване грипът, няма да се спираме на това. Директно ще преминем към няколко практики, които биха могли да ни помогнат да го подминем без да ни се „закачи“.

Как да се предпазим от гриповете – първа практика

Не мисля, че ще ви изненадаме с първото нещо, което трябва да направим в началото на есенния сезон, а именно – увеличаване на приема на Витамин Ц.

Витамин Ц, наричан още L-аскорбат или аскорбинова киселина, е водноразтворим витамин. Този витамин е мощен антиоксидант и имуностимулатор. Успешно укрепва имунната система, предпазва организма ни болести, а ако те вече са ни сполетели – ни помага да оздравеем по-бързо.

Храни, съдържащи много високи нива на този витамин, са: цитруси, ягоди, чушки, киви, брюкселско зеле и кейл.

Втора практика за предпазване от гриповете

Втората практика може да ви изненада и да се чудите защо сме я включили, но тя е от съществено значение, така че ще я споменем.

Извънредно стриктна хигиена! Какво ще рече това?

  1. Мийте ръцете си не само преди ядене. Профилактично минавайте през банята и със сапун ги почиствайте хубаво.
  2. Не търкайте очите си с мръсни ръце – второто правило произхожда от първото.
  3. Изолзвайте антибактериални мокри кърпички със спирт.
  4. Закривайте с ръка устата и носа при кихане или кашляне.
  5. Често проветрявайте затоврените помещения.
  6. Почиствайте през кратък период от време повръхностите в стаите/офисите, които пребивавате.

Практика номер 3

Тук също най-вероятно няма да ви изненадаме, но отново казваме, прекалено важно е, за да го пропуснем.

Хранете се пълноценно!

Голяма част от нас неглежират аспекта с храненето, когато стане въпрос за повишаване на имунитета, предпазване от вируси или пък бързо оздравяване. Това е ОГРОМНА ГРЕШКА.

Балансираното и пълноценно хранене са предпоставка за здравия организъм. Хранителните добавки не могат да изместят функцията на нашите хранителни източници, за това са и наречени “добавки”, а не по друг нячин, който би предопределил различна тяхна функция.

4-та практика

Тук също ще се спрем на един метод, за който малко от нас сме се замисляли:

Пийте повече вода! (или други ПЪЛНОЦЕННИ течности)

Пиенето на повече вода предпазва нашата лигавица от изсушаване. Това от своя страна може да “провали плановете” на вирусите да ни се “залепят”.

Ако ви омръзне наливането с вода, можете да преминете на вода с някави плодове, чайове, прясно изцедени фрешове. Съветваме ви да включите мед, джингжифил и лимон – КЛАСИКА!

Практика номер 5

Тук може би ще внесем малко изненада, като ви разкажем за една от най-добрите билки при смяната на сезоните – когато организмът ни е най-податлив на разболяване.

Сибирски женшен

Сибирският Женшен се използва вече повече от 2000г. Изключително приложение намира в китайската медицина, като средство за справяне с различни болести и неразположения. Основната цел на женшена е да спомага за цялостно предпазване и подсилване на организма и затова е много ефективен при настинки и грип. Този незаменим корен е един от най-мощните познати адаптогени в растителен вид. Именно качествата му на адаптоген, подпомагат организма да се справя със стресови ситуации от почти всякакъв характер.

Хранителните добавки със съдържаие на висококачествен екртакт от сибирски женшен са нашите съюзници в борбата с гриповете и настинките.

В заключение

Направете по-горните практики ваше ежеднеиве. Така организъмт ви ще бъде подготвен да се справя със всякакви ситуации, които могат да засегнат неговата жизненост и здраве.

Запомнете!:

„Да се предпазиш от болестта е по-добре, отколкото да се лекуваш.“ – Индийска поговорка

Сибирски Женшен Макс
  • Течна форма на екстракт от корен Сибирски Женшен (Eleutherococcus senticosus)
  • При продължително физическо и умствено натоварване
  • При по-добро възстановяване след дълги боледувания
  • Мощен адаптоген

Повече прочетете тук!

Прочети още!

Харесваш статиите ни? Абонирай се!

Абонирайки се ще получавате известия за нашите последни публикации!

Безплатни доставки

На всички поръчки над 100.00 лева

Връщане спрямо ЗЗП

При проблем ще върнем пратката Ви

Високо качество

Предлагаме само качествени продукти

100% Сигурност на данните

Грижим се за Вашите лични данни