Въпроси

Екипът ни винаги е насреща, за да Ви съдейства!

Често задавани въпроси при поръчка

Поръчки и Доставки

Стремим се да доставяме поръчките си още на следващия ден. При поръчки направени след 15:30 часа – датата за доставка е 2 дни.

Може да се регистрирате в сайта ни като натиснете бутона “Моят Профил” горе вдясно.

Може да направите промяна на адреса за доставка като се обадите на телефон 02 402 68 68

За да следите статуса на поръчката си може да влезете във Вашия профил или да следите имейла си.

При поръчка направена с онлайн плащане не пазим данни за Вашата карта.

Не. При поръчка трябва да заплатите посочената в поръчката Ви сума.

Нямаме подобна практика. За да бъдем максимално полезни при подобно желание Ви молим да се свържете с нас на телефон 02 402 68 68

Ако направите поръчка на повече продукти, то пратката Ви ще бъде доставена наведнъж.

Проблемни пратки

Връщане и Промяна

Може да върнете закупените продукти спрямо ЗЗП в 14-дневен срок в ненарушен търговски вид.

Не се притеснявайте! Обадете ни се на телефон 02 402 68 68 и веднага ще Ви съдействаме!

Молим Ви при подобни ситуации да попълните формуляр заедно с куриера, който е доставил пратката Ви. В случай, че сте пропуснали – обадете ни се на 02 402 68 68

Преди да вземете подобно решение моля свържете се с нас на телефон 02 402 68 68.

Може да се свържете с нас на телефон 02 402 68 68, като ни пишете на мейл – support@zdravital.bg или като ни пишете в чат формата долу вдясно.

Не се притеснявайте! Наш колега ще Ви се обади за потвърждение на поръчката преди изпращане.

Да, стига тя да не е вече изпратена. Най-късния момент за редакция или отказ е 15:30 часа преди деня на доставка.

В случай, че се интересувате от вече изчерпан продукт може да се свържете с нас на телефон 02 402 68 68 за съдействие.

Безплатни доставки

На всички поръчки над 100.00 лева

Връщане спрямо ЗЗП

При проблем ще върнем пратката Ви

Високо качество

Предлагаме само качествени продукти

100% Сигурност на данните

Грижим се за Вашите лични данни