Количка

Обадете ни се на 02 402 68 68

Безплатна доставка на всички поръчки над 100 лева!

Упражнения за облекчаване на запек

Facebook
Telegram
Twitter
WhatsApp

Добре дошли!

Екипът на Здравитал Ви пожелава приятно четене. Разглеждайте ежедневно нови здравни публикации.

Ако имате запек, упражненията могат да помогнат за ускоряване на нещата. Според експертите упражненията правят нещо повече от тонизиране на сърцето и другите мускули. Упражнението е от съществено значение за редовните движения на червата. Всъщност едно от ключовите неща, които водят до запек, е бездействието.

Как упражненията могат да помогнат при запек?

Упражненията помагат при запек, като намаляват времето, необходимо на храната за преминаване през дебелото черво. Това ограничава количеството вода, което тялото ви абсорбира от изпражненията. Твърдите, сухи изпражнения се отделят по-трудно. Освен това аеробните упражнения ускоряват дишането и сърдечната честота. Това помага да се стимулира естественото притискане (или контракции) на мускулите в червата. Чревните мускули, които се свиват по-добре, ще помогнат за бързото извеждане на изпражненията.

Кога е най-доброто време за упражнения?

Изчакайте един час след обилно хранене, преди да извършвате тежка физическа активност. След хранене притокът на кръв към стомаха и червата се увеличава, за да помогне на тялото ви да смели храната. Ако тренирате веднага след хранене, кръвта изтича от стомаха ви и вместо това отива към сърцето и мускулите. Тъй като силата на мускулните контракции на червата ви зависи от това колко кръв има, по-малко кръв в стомашно-чревния тракт означава по-слаби контракции и храната ще се движи бавно през червата ви. Това може да доведе до подуване на корема, газове и запек. Така че след обилно хранене дайте на тялото си шанс да го усвои.

Кои са най-добрите упражнения при запек?

Простото ставане и движение може да помогне при запек. Редовното ходене – дори 10 до 15 минути няколко пъти на ден – може да помогне на тялото и храносмилателната система да работят най-добре. Ако вече сте във форма, можете да изберете аеробни упражнения: бягане, джогинг, плуване или суинг танци, например. Всички тези упражнения могат да помогнат за поддържане на храносмилателния тракт здрав. Разтягането може също да помогне за облекчаване на запека, а йога също може.

Зеофит Форте в помощ на храносмилателния ни тракт

Зеофт Форте е напълно натурален продукт, който има за цел да балансира киселинно-алкалния баланс в тялото ни. Освен това продуктът цялостно детоксикира организма ни. Това повлиява положително на функциите в нашето тяло и ускорява метаболизма ни. Продуктът е отличен при всякакъв тип стомашен дискомфорт.

[blog_posts style=”push” columns=”3″ columns__md=”1″ ids=”8034,6952,4780,7222″ badge_style=”circle-inside” image_height=”75%”] [ux_products equalize_box=”true” ids=”563,3742,3793,2200,2187″]
Полин Илиева

Полин Илиева

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Гарантирана сигурност чрез reCAPTCHA и Google.Политиката за поверителност и Условията за ползване се прилагат.

Харесваш статиите ни? Абонирай се!

Абонирайки се ще получавате известия за нашите последни публикации!

Безплатни доставки

На всички поръчки над 100.00 лева

Връщане спрямо ЗЗП

При проблем ще върнем пратката Ви

Високо качество

Предлагаме само качествени продукти

100% Сигурност на данните

Грижим се за Вашите лични данни