Вашата количка

Нямате артикули в количката.

Въпроси и Отговори

Поръчки и Доставки

Колко време отнема, за да се достави продукт?

Стремим се да доставяме поръчките си още на следващия ден. При поръчки, направени след 15:30 часа – датата за доставка е 2 дни.

Как да създам профил в сайта на здравитал?

Може да се регистрирате в сайта ни като натиснете бутона “Моят Профил” горе вдясно.

Как да променя адреса за доставка?

Може да направите промяна на адреса за доставка – свържете се с нас на нашата страница за контакти.

Как мога да проследя статуса на поръчката си?

За да следите статуса на поръчката си, може да влезете във Вашия профил или да следите имейла си.

Запазвате ли данните ми за плащане?

При поръчка, направена с онлайн плащане, не пазим данни за Вашата карта.

Има ли скрити такси при поръчка?

Не. При поръчка трябва да заплатите посочената във Вашата поръчка сума.

Правите ли доставки в чужбина?

Нямаме подобна практика. Ако имате такова желание, моля свържете се с нас на нашата страница за контакти.

С една доставка ли идват повече продукти?

Ако направите поръчка на повече продукти, пратката Ви ще бъде доставена наведнъж.

Връщане и Промяна

Какви са правилата Ви за връщане на продукт?

Може да върнете закупените продукти спрямо ЗЗП в 14-дневен срок и в ненарушен търговски вид.

Получих пратка с грешно съдържание

Не се притеснявайте! Свържете се с нас на нашата страница за контакти и веднага ще Ви съдействаме.

Пратката ми пристига повредена

Молим Ви при подобни ситуации да попълните формуляр заедно с куриера, който е доставил пратката Ви. В случай че сте пропуснали – свържете се с нас на нашата страница за контакти.

Къде да изпратя пратка, която искам да върна

Преди да вземете подобно решение, моля свържете се с нас на нашата страница за контакти.

Как мога да се свържа с екипа ви?

Може да се свържете с нас на нашата страница за контакти.

Как да процедирам ако съм дал грешен адрес?

Не се притеснявайте! Наш колега ще Ви се обади за потвърждение на поръчката преди изпращане.

Мога ли да редактирам или откажа поръчка преди доставка?

Да, стига тя да не е вече изпратена. Най-късният момент за редакция или отказ е 15:30 часа преди деня на доставка.

Мога ли да си запазя изчерпан продукт?

В случай че се интересувате от вече изчерпан продукт, свържете се с нас на нашата страница за контакти за съдействие.